Höstfrukost på Terrassen

Äpple, blåbär, banan, linfrö, solrosfrön och mjölk.


Där jag bor är det morgonsol och vindskyddat så jag drog på fleecetröjan, svepte in mig i en filt och tog med frukosten ut!  Läste tidningen och hade det mysigt medans höstsoles strålar värmde mitt ansikte.  Såå härligt! 
  Jag har bara tidningen på helgerna, har ingen ro att läsa den på morgonen innan jobbet. Fast det verkar lite mysigt att börja dagen så, längre fram i livet kanske! Läser du morgontidningen hemma?




Skrev även en "To Do- List" för kommande vecka.


Kommentarer
Postat av: Kapten

supermysig bild!...önskar jag kunde smyga upp o knycka din tallrik =)



..såg ut att vara lite lite på din to-do lista där....vad sägs om



fika-med-kapten? (tack tisdag funkar för mig)



kram kram på dig Znorkan!

2008-10-19 @ 16:51:22
Postat av: Nickiz

Kapten: Att du V Å G A R kalla mig Znorkan i bloggen!! Grr.. haha



Kramar från Tingeling =P

2008-10-20 @ 23:05:28
URL: http://nickiz.blogg.se/life
Postat av: Petra

Mums, ser otroligt gott ut =)

2008-10-22 @ 13:50:59
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0