Heldag på NK, Smaksensationer i Glögg & Julpyntsfrossa!!

Jag mötte upp min pappa för lunch på NKs eller "Bobergs Matsal" som den heter.. Jag åt "Fisk och skaldjur i saffransbuljong" och Pappa valde "Älgköttbullar med brunsås, rårörda lingon och potatismos".

Jag fick smaka en bit köttbulle och de var underbart goda och om man känner sig ordentligt hungrig (för det är ju ganska mäktigt) så skulle jag nog rekomendera denna rätt.

Eftersom jag lätt mår illa av mäktiga saker som brunsås och potatismos valde jag skaldjuren. Ingen smaksensation, det smakade egentligen inte så mycket av varken saffran eller fisk, men fullt duglig lunch och den innehöll en tillfredställande mängd grönsaker vilket jag uppskattar. (grönsaksfreak)

Lite tråkig miljö men somsagt fullt duglig lunch med medelpris i menyn om 150-200kr

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Hej härlig blogg du har:)

haft en bra måndag?

2008-10-28 @ 01:08:59
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Alla söker vi våran egen publik, nu söker Söderlund sin. Läsarkvoten är redan hög, men som man säger så, mycket vill ha mer. Inget tillfälle att göra någon irriterad, utan endast ett utskick för att förhoppningsvis få ett x antal fria själar där ute att få upp just sina ögon för en av de bloggar som växer snabbast just nu ute i vårat avlånga land. Det sparas inte på någonting, varför ska man göra det liksom? Lik månskenet så blottas sanningen i varje inlägg och ingenting går till spillo. Hoppas att även du vill få upp ögonen för Söderlunds bekännelser och tankar. Allting har redan startat, men alla ska vi börja någonstans. När börjar du?



Tack på förhand och hade bra så hörs vi?

Förhoppningsvis inom kort, framöver.



Mvh

2008-10-28 @ 01:15:26
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0