Fake it `til you make it!

Jag är hemma och jätte förkyld!! Inge roligt alls. Men skam den som ger sig.
Kampen mot förkyldningen har börjat!
Diverse huskurer kommer givetvis genomföras, medan den psykiska biten kommer bearbetas under mottot:

 "Fake it until you make it! 

Om jag ändå ska ligga i sängen så ska jag banne mig låtsas att jag ligger i en hotellsäng och har roomservice!
(Jag är tillräckligt feber-dimmig för att glömma bort att jag gjort iordning den själv också)


Apelsin, Päron, Banan, Vattenmelon, Fuji-äpple och Blåbär.
Toppat med Keso(blandad med lite kokosmjölk) Linfrön och Solrosfrön.
I glaset "Daily Detox" & i koppen Kaffe med skummad Lättmjölk

Host...ehm HÖST hälsningar från en förkyldnings däckad Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

Åhh! Du är inte dum du..hade man haft orken att göra såndära frulle när man var sjuk skulle det nästan vara skönt o va sjuk ju!



Hoppas du kryar på dig! Har du något inplanerat bak? eller bakar du alltid bara när du känner för det? Vad ska du baka nästa gång isf?

2008-10-22 @ 23:48:20
Postat av: Emma Landrin

Hej tjejen! Jag har börjar prenumrera (eller hur de stavas) på dina blogg inlägg! SÅ nu får jag dem på en gång i mailboxen på "windows live mail" alltså "outlook:en" som följer med Windows vista. Skitbra!



Din frukost ser fantastisk mysig ut. Vart har du köpt brickan? Som ett litet bord man ställer över sig? Jätte smart! Sån vill jag också ha.



Använder du alltid mycket kokosmjölk?

Har sett den på flera ställen i din blogg nu.



Ha det toppen och uppdatera snart!

2008-10-22 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0