Bättre sent än aldrig?

Jag bakade på Kanelbullensdag. och här kommer ett litet bildbevis!



Kanelbullar på kanelbullensdag den 4:e Oktober -  Jag kunde inte låta bli att baka, dock med rosa pärlsocker istället för det klassiska vita.
Det var egentligen inte tänkt så men mitt vanliga pärlsocker var slut och det var lite impulsbakning. Man tager vad man haver...och kryddskåpet erbjöd ROSA och så vart det kanelbullar med en liten "piffig" touch.

Vilken bulle/bakverk gillar du mest? (skriv i kommentaren)
Själv gillar jag Lussekatter om det ska vara vetebrödsbaserat. Annars är choklad-kladdkaka en favorit.

Bon Appétit!

Kommentarer
Postat av: ERIKA

smyckeförsäljning i min blogg!

2008-10-12 @ 14:49:43
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Eliana

Jag och mamma ska baka bullar imorgon..jag ska fråga om ja får ha rosa pärlsocker på. Har du köpt det i mataffären eller någon special affär?

2008-10-17 @ 23:18:40
Postat av: Marie Gustafsson

Mee looooove dina Pepparkaksbullar mest av allt...annars gillar jag nog alla bullar...men speciellt dina!!



2008-11-13 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0