*piper ynkligt*

Jag vill inte använda bloggen för att gnälla men tänkte bara berätta att :
Jag har inte dött! ..... ÄN!
Idag skulle jag vart hos släkten och firat kusinbarnet Gabriels 1års dag. Men?? Jag sitter hemma med Stämbandsinflammation sen ett par dagar(kan allså inte prata..taskigt läge va!!)...som om inte det räckte...idag har jag jävulskt ont i min mage oxå...vette 17 vad de är frågan om..kroppen protesterar.

Men... som ni vet....ur allt ont kommer något gott!!
Eftersom jag hostar ganska skapligt kan jag informera om att jag kommer ha grymt vältränade magmuskler när jag blir frisk igen hihi...Tyvärr innebär det dubbelsidig magvärk för närvarande..då de gör ont iiii magen och träningsvärk i magmusklerna hehe...jag är bara fööör ynklig just nu.

Och inte har jag julpyntat heller så här i adventstider. 
Men vänta ni bara...när jag slutat snutta i mig coccillana hostmedicinen o blir lite piggare ska de banne mig pyntas.
Har iaf bakat lussekatter 2ggr med 2 dagars mellanrum,,så den som vågar är välkommen på glögg o lussisar i mitt förnärvarande opyntade hem.


Jag och pappa fuskade föresten någon dag innan jag bakat...med köpta lussekatter.  Så här såg det ut:

Före: Ser lite trevligt ut sådär.                        Efter: Söndersmulad i jakten på 3st russin.
       
Slutsatts: Vicktoria tycker köpt lussekatt är torrt.avsaknad av saffran och betyget...UNDERKÄND, IG, usch.
Mvh // Flickan med flaskorna ( Kan Jang, Echinaguard, Cocillana, apelsiner och andra vitaminer) hihi

och JO!!! Jag HAR frostat av frysen nu! så 2 omgångar (olika recept)  Lussekatter  fick plats. =)

Kommentarer
Postat av: Emma Landrin

Hahaha jag köpte oxå de var skit äckliga!

Hembakt rockar!

2008-12-08 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0