Fruktfreak med nyfunnen Grön-banan kompis i köket.




Jodå, jag förnekar det inte!  Jag är ett frukt & grönsaksfreak rakt igenom.

Keso, Kiwi, äpple,päron, banan, pinjenötter linfrö och russin


Man lär sig något nytt varje dag?
Jag har lärt mig äta banan...jag har aldrig riktigt förstått mig på denna frukt.
Tyckt den vart ganska motbjudande..framförallt bananskal i instängda miljöer.
Mogen och rutten banan...lukt..blää!

Omogen banan är därremot är  ganska okej.
Jag äter den inte som den är, men blandar den i fruktsallader.
Det är fastare i konsistensen, inte lika sliskigt söt, luktar inte illa och är därmed
 helt godkänd för användning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi låter som vi har någonting gemensamt, började nämligen också äta banan nyligen. och den får gärna vara åt det gröna hållet ;p och jag är nog också ett freak när det gäller frukt, så underbart gott.:)

mysig blogg förresten !

2009-03-08 @ 19:19:37
Postat av: Sara

( jag skrev kommenteren nedan, vet inte vad som hände )

2009-03-08 @ 19:20:13
Postat av: Sara

hm nu blev det så konstigt igen ;s

aja, men kolla gärna in min blogg också

streetlevel.blogg.se

2009-03-08 @ 19:21:02
URL: http://streetlevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0