Allt om Mat & Vin - Mässan

Entrén - Precis när man kom in.
   

Jag är lika suddig på bild som jag kände mig efter ett PAR vinprovningar....åhh nej!! Jag är inte den som spottar i glaset *skratt*

   

Ringde till Magnus och fnittrade oroväckande mycket i telefonen tror jag, han kom iaf över med en flaska vin och en flaska bailys....en söndagskväll.....det var om möjligt ännumer oroväckande..Jag var redan lullig så de vi nöjde oss med att smutta Bailys och titta på film i HD-format på min fiina 52" Full HD Lcd Tv =)

Utöver att prova otroligt mycket olika viner...så fanns det såklart massor med mat och delikatesser på mässan. Jag köpte hem en bit Lax som var sååååååååå fin...den tog slut fort oxå *nafs* Den mest perfekta lilla laxbit jag någonsin sett tror jag och den smakade gudomligt. Laxen var från http://www.ottsjokocken.se/

Köpte även choklad, en ostbit, och lite annat smått & gott.

Och ni vet....bättre sent än aldrig....(ursäkta den dåliga uppdateringen av bloggen senaste veckan)

Kommentarer
Postat av: TriathlonLarsson

Du bloggade väl tidigare på shapelink? Såg av en slump (facebook - vad annars) att du känner Tomas Kling?



Liten värld!



Kör hårt med träningen!



:-)

2008-11-22 @ 10:17:10
URL: http://hem.bredband.net/triathlon/
Postat av: Nickiz

Japp! Det är jag som bloggade på shapelink =)

Till er andra som läser detta kan jag skjuta in lite smygreklam? www.shapelink.se

Riktigt bra träningssida med tränings och kostdagbok...härliga människor i forumet oxå!

2008-11-22 @ 12:31:50
URL: http://nickiz.blogg.se/life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0