Miami & New York - Here i come!


Hotell Gansewoort, New York

Inatt bär det av till Miami. Vi bor på ett vackert hotell på stranden. Hotellets poolområde slutar där stranden börjar...jga älskar när det är så. När man ligger i poolen "på stranden". Så vackert med allt vatten. Jag är en vatten människa, älskar sjöar/hav och pooler.



I slutet av veckan blir det New York och hotellet vi bor på där är Himelskt! Det har en uppvärmd utomhuspool på taket, vackra rum och ligger centralt till shoppingen. Skriver inte detta för att "skryta" utan för att jag uppskattar upplevelsen. Jag måste bara få gå upp o bada i tak-poolen med den vackra utsikten (även om jag dör av kylan i luften hihi)



I be back, 22 December. Ha en underbar Lucia och en härlig Julvecka nu kära vänner !

Kramar // Vicktoria

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej,

Tack för vintipset om viner från vingården Juanico (Fernando Deicas). Ska hålla utkik.

2009-02-08 @ 11:38:00
URL: http://vingligt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0