Torsdag och Spanienprojekt.


Idag tjänade jag 40kr extra! Och fick en morgonpromenad på köpet. Jo lika tokig som alltid...jag tog en promenad in till jobbet, skönt att gå...läser tidningen och lyssnar på radion på vägen och vips är man framme. Skanstull- Hötorget.


Idag blir det en dag med massor att göra. Vi har fått nya bilder från spanien och jag kommer att arbeta med det projektet hela dagen. Här är en bild på hur långt husen har kommit. 9 av 16 är sålda så jag har några kvar att sälja på mässan i Göteborg i november.
 
Idag vart de inte frukost förräns nu...en portionsförpackning yoghurt med lite keso och massa kaffe och frukt. Det bästs med huvudkontoret är nog allt fruktkorgarna måste jag säga *skratt*

Blir en sväng till Hem och Villa mässan vid lunchtid då vi på säljavdelningen åkter dit i samlad trupp. (frivilligt om man vill eller inte)

Spanien

Det vart en promenad hem oxå...Hötorget-skanstull men det vart varken tidningsläsning eller radiolyssnande. Därremot gick jag och skrattade, pratade och skojjade i telefonen..underbara vänner an har =)
Hela vägen hem var fyllt av trevliga samtal =)

Kom hem vid 19.30 och eftersom ja somnade så sent igår är jag riktigt trött. Det vart yoghurt med linfrö,solrosfrö,sesamfrö, och frebacos osötade fullkornshavre-ringar toppat med lite cretansk honung från berget Pefki.

Sitter just nu och kollar på "du är vad du äter" och funderar på om ja ska orka träffa W som ringde för en stund sen och fråga om ja ville hitta på nått.

Vi får se men jag tror jag ska gå o lägga mig på en gång nästan jag är grymt trött.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Smyger in o kikar lite..
Absolut välskriven liten blogg som utan tvekan lätt slinker ner till morgon kaffe o frukost..

Ett litet tippas e o dra upp luvan om du går till jobbet i dag för roligare väder finns de..
Ha en bra dag Carl.. (cs)

2006-10-20 @ 06:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback