Söndagsnytta

FredagsbakDSC00178DSC00177

Ja som ni vet börjades dagen med en morgonpromenad och en smoothie till frukost (se tidigare inlägg)
Jobbade i fabulösa exklusiva "Showroom Högdalen" som ja valt att kalla vår lilla visningsbutik där.


Nåja..jobbet gick bra och de jobbiga människorna va troligtvis hemma o sov tills ja skulle hem och där va juh den jobbiga spärrvaken..han frågade om ja verkligen hade pojkvän nu (sisst sa jag att ja hade det hehe) och ja intygade att jag hade minsan en riktigt bra en...dessutom fråga han hur länge jag haft det nu..o massa andra frågor...mind your own damn buisness!

hade på mig ringen från mamma för att undkomma vissa raggförsök så ja veva runt lite med handen så han skulle se..hehe nåja tillslut stämplade han biljetten och ja fick gå igenom (kom folk bakom)

Väll på trygg mark i skanstull igen så stannade jag på vivo o köpte chashewnötter o lite andra grejer till brödbaket. Sen vart det hem och baka av...hade samma ingredienser som tidigare brödbak men bytte hasselnötter mot chashew efter som pappsen är allergisk och bröden var till honom. Så petade jag i en portionspåse med proteinpulver för att höja proteinvärdet lite till. Supernyttigt tokhälsosamt *skratt*

Efter brödbaket började jag bli hungrig så då slängde jag ihop lite "rester" så det blev en citruskryddad lax och räkwok (scampiräkor) med diverse färska grönsaker ( för de på påse är liiite nästy...mosiga vattniga o tuggmotstånd= noll..

Sen ringde W och ville komma över...de fick han inte men tills slut gav ja med mig...de vart inte så tokigt iaf...vi gick o hyrde en film o kollade på sen fick ja lite massage efter...fast den skillde sig lite från standard massage..den va mer sensuell/porrig haha..men lugn kära läsare..kläderna behölls på och massagen skedde på rygg/axlar så det var väldigt oskyldigt iaf!

Runt 1 kom väll tjejen äntligen i säng och sov gott hela natten (för er som undrade så...sov jag E n s a m!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej,
Kan du inte lägga ut receptet på brödet du bakade?

2006-10-17 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback