Showroom Högdalen

Well..dagen började med en morgonpromenad och en arg Vicktoria eftersom de gör ont överallt när ja går..känns som ja får benhinneinflammation o ichias o lite till...är så sne i ryggen igen..  pest! grrr


Efter morgonpromenixen blev det en proteindrink och ett äpple *frukost*  jag hatar ju att äta frukost..det är bara inte in grej...har inte tålamodet. Därremot är ordvalet "hotell frukost" så är det nånting helt annat vi pratar om. Då kan ja spendera evigheter på att frukostera...strosa runt bland kaffe yoghurt och frukter, läsa tidningen, ta lite kaffe till o bara njuta...fan va ja saknar hotellfrukost..gärna på lyxhotell med uteservering, beach och havet som utsikt lr hur "Sugarpie"?

Nu sitter jag i visningsbutiken i högdalen iaf, funderar om ja ska smita in i butiken brevid och se om de har några nya fina skor. Det är med största sanolikhet högdalens mest populära affär och de har faktiskt riktigt bra skor oxå men de kostar juh som om de låg på bibloteksgatan hehe..

Är på jakt efter en ny väska oxå...en mellanstor modell, gärna lite glammig och med massa bra fack att stoppa mobiltelefoner o sånt i =)  får se vad jag hittar som klarar min ekonomi...senast jag såg en ja kunde tänka mig kosta den 3000kr..matchande plånbok mm kosta närmare 1000lappen oxå ..för 3-4000 kr kan ja åka tebax till kreta o bo på lyxhotell ett par dagar...så de blir nått lite mer billigare..glad om ja hittar nått användbart för en 5-700 iaf.

ska väll ta nån bild på butiken så ni kan få se hur de ser ut...får se om de blir nån tid över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback