Nu testar vi bloggiz =)

Och hoppas på att den funkar som jag vill =)
Bilden är från årets sista segling när vi va ute o jag hade lunginflammation så ja mådde lite halvkass..men sova i solen gick bra tills jag börja hosta o pappa tyckte att ambulanshelikopter därifrån (för några år sen) inte behövde upprepas så vi åkte hem. 1dyng va vi ute iaf =)

Dag ett bestod av utsegling till sandhamn samt Hummer-middag med pappsen...de stora rackarna inhandlades i söderhallarna på väg ut till värmdö där vi har båten. Efter maten gick vi upp en sväng på krogen och delad på oss..själv kom jag hem runt 02-tiden och då va pappsen redan hemma.

Dag 2 bestod mest av hostattacker, gick och mötte Peter Grönros, Da Silva och Johan som kom ut o hälsa på en sväng. Dagsutflykt för gänget från uppsala. Dessa grabbar är för övrigt riktiga toppenkillar! Tvärr hade jag fått feber o hann inte umgås så mycket med dem utan bädda ner mig under ett täcke på däcket i solen nån timma innan vi åkte hemmåt.

 

                                

På Segelbåt med lunginflammation *uff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback