Morgonträning och Helg-update.


DSC04687
Måndagens morgonträning på  gymmet gick bra. De öppnar 06.30. Btw ser min mobilkamera ut o va lika morgontrött som jag. Bilden har jag MMS-bloggat hit från mobilen såklart.

I fredags vart det filmkväll med Tomas G (känner 11 Tomas/Thomas)
Vi såg på Fast And The Furious- Tokyo Drift.
`
Lördagen spenderades med Peter S (känner dock bara 6st Peter)
Även han från ungern precis som Tomas G. Vi Fixa lite på terrariumet, skruva ihop en motionscykel och sen kolla vi på film. Nånstanns här i mitten bakade Vicktoria nya mackor som idag Måndag redan är slut!! (Peter fick smaka en o resten kidnappades av pappa) så nu måste jag baka igen. *pust*

Söndagen jobbade jag i exclusiva Showroom Högdalen och A. lyckades börja prata hälsa o kostrådgivning med mig så han fick sig en liten föreläsning både innanför och utanför butiken så tillslut kom ja från jobbet ca 30min efter att jag slutat jobba. *skratt*  

 Så nu är det måndag och jag har skicka mina info-blad på tryck så nu ska ja införskaffa lite nya arbetsuppgifter!


Kommentarer
Postat av: kom inte ihåg mig?

kul helg!

2006-10-31 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback