Lördagmorgon alá bakis typ

Som ni vet blir jag inte "bakis" alltså huvudvärk o liknande. Men jag är seg..seeg men jag är oxå rastlös.....satt och kolla gymmets öppettider men de får nog vänta för ja började må lite lätt illa. Dricker ju så sällan så kroppen fattar inte riktigt varför ja häller i mig massa gift lixom.

I går va det Fias 25års-dag så vi samlades ett gäng tjejer (ca 10-12) på "Hotellet"  drack ett par glas vin ihop..Gav fia en liten flaska av min parfym som jag använder....hon har vart sugen på den bra länge nu men den finns inte i sverige så ja fick beställa av pappa när han var i spanien på konferens för nån vecka sen. "Halloween" heter den konstigt nog.

Hitta den när ja bode nere på Mallorca en sommar o jag o tjejerna va i palma o shoppade. De smet in i en parfym affär....jag har aldrig vart så där jättemycket för o gå o sniffa på flaskor så ja strosa lite bakom o läste på förpackningarna...läste halloween..gick en stund till...började fundera på vad kan halloween lukta??? så jag gick tillbaka...luktade o sen direkt till kassan... ett riktigt kap!!! Så trots sitt udda namn är denna parfym helt underbar.

Ja krogen va vi på ja...vi satt vid ett bord på gården...tills de stängde utedelen....på väg in träffde vi på mina darlings Peter och Macki...sötnosar! 

vi skaffade ett nytt bord inne och Peter bjöd hela tjejgänget på champange. Vilket uppskattades av alla tjejerna..=)

Efter ett tag drog vi vidare till Undici

Nu ligger jag här i sängen med datorn på magen o saknar alla bakisdagar med Snuffsan, Danne, Falken mfl. Jag jobbade juh 7dagar i veckan lr nått på den tiden så jag gick upp på morgonnen hasa iväg till jobbet i hammarby sjöstad...när jag slutade tog jag färjan över till södermalm (liten söt gratisfärja som går över till andra sidan) sen en promenad hem längs vattnet...
Väl hemma satt killarna redo med både mat, film o läsk...sen va det bara att maka sig in i soffan lr ligga lite halft över nån annan...ja som ett gäng trötta sälar! , det var tider det!
 Varje gång man kom hem stod det n ny väska i vardagsrummet och surprise! så hade man ännu en inneboende hehe. Så kort o gått för idag...i miss the old days.

Nu ska jag försöka "shejpa upp" mig och gå o göra nån nytta av den här dagen.


GRATTIS SOFIA!


Kommentarer
Postat av: Angel

Hoppas du mår bättre gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback