Jag - en skruvad sköldpadda?

handstandbryggaAkroboysshouldakro

Mjo..kanske...En viss kille som masserade mig sa: "Slappna av! du är ju hård som en sköldpadda!"
och så är nog fallet just nu. Whiplash-feelings och knakande i nacken får hela mig att vara på helspänn, hela tiden. Så när jag får lite tid blir det ett besök till Naprapaten Daniel så får han mecka ihop mig igen. För förutm nacken är jag Skruvad! (ja de visste ni redan va ;)  men de va inte så jag mena..jag är sne i både rygg och höft åt olika håll.

Nog med gnäll, igår såg jag en film med en förebild inom kampsport...Mark Dacascos. Filmen va ju inte den bästa (D.N.A) men den funkade bra som bakgrundssyssla medans jag skrev mina artiklar till hemsidan.

och bättre blir det!
I Tisdags efter en vanlig tråkig dag i högdalen (det kommer vänta!) så åkte jag utan att passera "Hem" direkt till idrottshögskolan. Dagens träning bestod av att hoppa Trampolin!

Heeeelt jävla f a n t a s t i s k t underbart! Me Löööv!

Tyvärr blev det inga bildermen jag får väll ordna några nya därifrån oxå.
DSC04685
MMS-Bloggning på promenaden hem från jobbet. Tagen över slussen där det va nånslags polispådrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback