Fast And The Furious..DAMN i want my car.. =)

Den filmen ger juh inte alls "ha-begär" efter min drömbil...ajjjj ajj..

Igår kom mamma förbi sin halft deppade dotter efter jobbet o gav henne lite massage..vilket ledde till att späningarna som gjorde henne så deppad löstes upp och hon måde genast bättre. Jag vill inte vara en skruvad sköldpadda =/

Btw träffade jag Tomas igår...de va ett tag sen..saknat honom faktiskt. Vi åkte hem till honom o kolla på hans nya lägenhet..(jag har sett den men de va innan han flyttade in i den o börja göra iordning) Nu hade han köpt ny Projektor...ny soffa...schyyyst innertak med ordentligt dim-bara spots.. golvspots i hallgolvet  och haft målare på besök som målat väggarna riktigt schysst...en bred bord över hela väggen och en plommonfärgad avdelning där han ska ha en "öppen spis"...det var tokfint nu =)


how ever..vi kollade på Fast and the Furious- Tokyo drift.
Den var hel okej...handlingen asså funkade juh men ja är mer intresserad av bilarna o körstilen.
 
Fick lite mersmak på den där kursen Seth fundera på att ha på Stunt Skolan om Precitions-körning...skulle vara grymt coolt!

Så nu Seth....ändan ur vagnen! jag vill drifta =)

Somnade där och kom hem runt 08.30 imorse, så nu ska jag ta hand om min monsterödla och jobbiga lägenhet.

Btw är ja fortfarande hypersne..kan knappt gå it HURTS! *grr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback