"Brorsan" på besök, dagens bästa händelse =)

brorsan2brorsan1brorsan3

Idag fick jag jobbar över...uff...sen handlade jag på vägen hem så ja kunde göra matlådor...ska upp till huvudkontoret imorgon o börja jobba på vår mässmonter för spanien på svenska mässan i göteborg 10-12e november..(allt klart i god tid ni vet)

hem kom ja och vid 20-tiden så kom brorsan över och vi låg i soffan o diskuterade allt från "drömmar" och en kille ja dejtat en del. Men även allt från datorfenomen(läs problem) och arbetskläder. Sen pilla han mig i håret tills ja somna! han försöker dega ner mig för han vet jag inte kan bitas när jag är trött...han är nämnligen min favvo bit-leksak...när det kliar i tänderna lite sådär  hahaha.

Näe nu ska ja gå o sova så ja orkar upp imorgon. Nattinattiii (mitten bilden är gammal som gatan..de på sidan är sen i somras)

Varför går Vicktoria och lägger sig 02 på natten när klockan ringer 06.30? 
Kan nån klubba ner mig i sängen ..runt 22 vore önskvärt?!!


Kommentarer
Postat av: Angel

Söta ni är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback