Visdoms-jävlar

Hummer
Jajamensan...för 3dje gången har mina tandsingar fått för sig att växa..P A I N! 

Hittade en dålig bild från en dejt i våras....dejten Peter G, är fotografen och mobilen agerar kamera...det jag ville säga var mest att jag tror de va typ min bästa dejt. Vi hade supertrevligt...sen klagar man juh inte när killen tar med en till en jättemysig resturang i gamla stan och man får en stor fet hummer på tallriken. *skratt* Credits till Peter säger jag bara..han vet hur en man får en tjej att känna sig som en princessa =)

Imorron jobbar jag...hell..NU jobbar jag..o 13dagar framöver jobbar jag...o tränar...gymnastiken går inte att missa och inte heller gymmet som ligger rakt över gatan (svår att komma undan då)

I går (fre)  var jag med mamma och mormor på kyrkogården..vi var hos morfar och en annan släkting. Fan vad jag saknar morfar.  Men han lever kvar genom mig: " Acrobatics in my blood"  Sen hann ja inte mer än komma hem så fick jag oväntat besöt av Peter Szalatnay som var hos mig ändå tills Tomas kom o hämtade mig. Mycket ungerska grabbar här asså haha... Tomas o jag hyrde film och sen fick ja ligga o slappa i hans UBERSKÖNA soffa medans han lagade mat åt mig. Jag var i vanlig ordning ( sen 3dagar tebax) trött som en klubbad säl.

Nu längtar jag efter en shoppingtur till Valencia och en kall cola light i solen på Alteas Standpromenad på "Americas cup" i deras uteserverings-fotöljer!

Ha det bäst nu allihoppa! // NIckiz som saknar sooooolen

Kommentarer
Postat av: SugarPieDivaFabulous

Vinterresavinterresavinterresa :)

Postat av: Jennie

Jag är i solen... Hi hi!

2006-11-07 @ 16:13:32
URL: http://jenpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback