Drogad på krogen =/

Japp... 2,5 glas vin på ett par timmar gav en ganska oväntad effekt. Ja för när hela världen snurrar  och det går vågor på samma gång och man får fixa hjälp för att ta sig 200m hem..(skönt med nära hem)  Uff.. Tvärdäckade sen iaf efter att ha kollapsat på badrumsmattan 2ggr(Me loove mina mjuka badrumsmattor), sen gick ja inte o väcka. Peter fick bära mig in till sängen o sen la han sig som en lydig vovve på soffan o sprang o kolla till mig under natten så jag levde.

TACK PETER S!! för att du tog hand om mig!

Ja här kommer en bild (peter fotta) på en gravt illamående trött och snurrig liten tjej som satt o försökte dricka varmakoppen och få lite frisk luft i förmiddagssolen på uteplatsen. Innan jobbet...kom lite sent till jobbet men de va inga kunder där så ja tror jag kommer undan med det. Det va riktigt varmt o skönt i solen även om de ser ut som madam på bilden fryser så är det mest illa hon mår. (men visst lite kallt va de juh men ja har en tröja under den där oxå =)
Hoppas alla mina darlings haft en underbar knark-fri helg!

122192-27

Kommentarer
Postat av: Angel

Är du säker på att du blev drogad?kanske bara haft en stressig vecka å drack på tom mage eller nåt?

Postat av: Nickiz

Ja jag är säker. Har blivit det förrut oxå...vad e de för jävla idioter som gör sånt..

Jag hade precis ätit en stor middag..de flesta kan dricka 2glas vin till middagen utan problem. Jag drack visserligen mina efter och på lång tid så de borde egentligen va nästan bättre än o dricka de till maten.

2006-11-19 @ 18:33:08
URL: http://nickiz.blogg.se
Postat av: Jennie

Inte bra! du måste va försiktig! Så d så!

2006-11-19 @ 21:10:14
URL: http://jenpan.blogg.se
Postat av: Angel

Ok nickiz inte kul =( hoppas du mår bättre i dag...

2006-11-20 @ 11:43:44
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Miian

Hej! Du hade otrolig tur att ingenting farligt hände!

2007-11-12 @ 20:45:18
URL: http://pissminnen.wordpress.com
Postat av: Anonym

samma sak hände mig. drack 2 glas vin sen hallucinerade jag.. förstår inte hur folk kan vara såna idioter!

2007-12-01 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback